کفپوش اپوکسی منزل
نوشته شده توسط : آی آر مخزن

کاربرد کفپوش اپوکسی منزل

استفاده از کفپوش اپوکسی منزل به دلیل ویژگی های منحصر به فرد کفپوش اپوکسی میتواند موجب زیبایی کف منزل شما شود و از مقاومت خوبی هم برخوردار است. کفپوش اپوکسی منزل میتواند بیشتر جنبه زیبایی شناختی داشته باشد. از این رو افراد ترجیح میدهند رو به کفپوش سه بعدی اپوکسی بیاورند. کفپوش اپوکسی بسیار پرکاربرد است و پی از زیر سازی های لازم قابلیت نصب در هر مکانی را دارد. این کفپوش از مقاومت خوبی برخوردار است و میتوان از کفپوش اپوکسی منزل و یا کفپوش صنعتی اپوکسی استفاده کرد.

کفپوش اپوکسی منزل دارای تنوع رنگ بسیاری است و مطابق با هر سلیقه ای میتوان کفپوش مناسب انتخاب کرد. این کفپوش ها در برابر نور و ضربات مقاومت بالایی دارند و به راحتی قابلیت تمیز شوندگی دارند و همچنین به دلیل تنوع رنگی آنها قابلیت هماهنگ شدن با سایر عناصر منزل را نیز دارا میباشند.

کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان به دلیل مقاومت بالای خود علاوه بر منزل و برای مصارف صنعتی میتواند در ورزگاهها و باشگاه ها نیز استفاده شود. از دیگر کاربرد این کفپوش ها استفاده از این کفپوش ها در پارکینگ هاست کخ مقاومت بالایی در برابر فشار بالا و ضربه را دارند.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: